Поділитися
Додати до вибраногоДодано до  Вибране !

Переваги продуктів від місцевих виробників

Сьогодні тренд на локальну гастрономію набуває чималих обертів. Адже купувати продукти місцевих виробників – не тільки модно, але й корисно.

Немає єдиного правильного визначення терміну «локальна їжа». Хтось вважає, що це продукти, вирощені на відстані 160 км від місця споживання, хтось – що це продукти, вироблені у вашому регіоні.

Однак тренд на локальну гастрономію набуває обертів. Адже купувати продукти місцевих виробників – не тільки модно, але й корисно.

Місцева їжа смачніша і корисніша

Маленькі місцеві виробники і ферми збирають свій врожай на піку стиглості й одразу постачають продукти в партнерські магазини. Обсяги їхнього виробництва невеликі, але продукція завжди свіжа. Така їжа не тільки зберігає більше поживних речовин, але й смачніша. Сировина для приготування повністю контролюється виробником. Термін придатності фермерських продуктів зазвичай коротший за масового виробника, але це є підтвердженням натурального складу і відсутності консервантів.

Ви підтримуєте місцеву економіку

Гроші, витрачені на продукцію місцевих виробників, залишаються в межах вашої спільноти і, ймовірно, будуть реінвестовані на потреби жителів. Крім цього, більшість імпортних товарів мають свої альтернативи українського виробництва. Купуючи продукти вироблені в межах вашого регіону чи області – ви підтримуєте розвиток всієї країни. 

Ви стаєте прибічником руху Slow Food

Slow Food міжнародна громадська організація, яка виникла в 1989 році, щоб протистояти зникненню місцевих традицій харчування, прискореному темпу життя і скороченню інтересу до повсякденної їжі (антипод fast food). Slow Food захищає світ, у якому всі люди мають доступ до якісних продуктів харчування і отримують задоволення від їжі, яка корисна для них самих, вигідна для виробників і не приносить шкоди планеті.

Ви особисто знаєте виробників, які готують ваші улюблені продукти

Місцева їжа створює спільність і зв’язок між людьми. Фермери, артизани і крафтовики – це відносно невелике коло людей, в якому всі одне одного знають. Вони відкриті до знайомств і готові годинами розповідати про свої рецепти, господарство і породистих кіз.

Ще один тренд ринку гастрономії – person to person. Купівля продуктів – це не лише фінансовий процес, але й комунікаційний: ви на власні очі бачите, хто виготовив продукти, які лежать у вашому кошику.

Поділитися
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Подібні статті